Asiakaslähtöisen kehittämisen työkalut -koulutuksen ilmoittautuminen on alkanut! Koulutuksessa pähkäillään, mitä palvelumuotoilu on ja miten sitä voisi hyödyntää kirjastojen kehittämisessä. Lisäksi teemoina ovat osallisuus ja asiakasymmärrys sekä oman kirjaston kehittämistarpeiden tunnistaminen. Askeleita otetaan myös kohti konkretiaa, ja koulutus sisältääkin jälkikäteen sparraustuokion Skypen välityksellä.
Kouluttajana toimii Silja Huttunen. Silja on erikoistunut asiakaslähtöisten palvelupolkujen muotoiluun sekä yhteiskehittämisen menetelmiin palvelukehityksessä. Siljan valmennukset sekä konkreettiset palvelumuotoilutyökalut auttavat tavoitteiden asettamisessa ja sitouttamisessa.
Ilmoittaudu tästä linkistä 13.3. mennessä. Mainos liitteenä.